آتش‌سوزی در بازار تهران

۳

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، از وقوع یک آتش‎‌سوزی گسترده در محدوده بازار تهران خبر داد. به گفته او، عملیات مهار آتش ادامه دارد و هنوز گزارشی درباره مصدومان احتمالی در دست نیست.

ظهر روز پنجشنبه، یک انبار کالا در محدوده بازار تهران واقع در خیابان مصطفی خمینی، بالاتر از چهارراه سیروس، دچار آتش‌سوزی شد. به گزارش برنا و به نقل از جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، در حال حاضر پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

جلال ملکی با بیان اینکه آتش‌سوزی در یک انباری قدیمی رخ داده است گفت: «دود بسیار غلیظ حاصل از این آتش‌سوزی به آسمان متصاعد می‌شد و آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل دریافتند که یک انباری قدیمی با سقف شیروانی به وسعت ۵۰۰ تا ۶۰۰ مترمربع که در آن اجناس مختلف اعم از پارچه، ظروف پلاستیکی، فرش و کالاهای این‌چنینی در حجم زیاد نگهداری می‌شد، کاملا شعله‌ور شده است.»

به گفته ملکی، «آتش به سقف شیروانی هم سرایت کرده بود و با توجه به اینکه در مجاورت این مکان انبارهای متعددی وجود دارد، بیم آن می‌رود که حریق به اطراف هم سرایت کند. آتش‌نشانان عملیات را از چند جهت آغاز کرده و مشغول اطفاء حریق‌‌اند.»

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، تا این لحظه اطلاع دقیقی در مورد مصدومان این حادثه در دست نیست.