تداوم اعتراضات شبانه در مناطقی از تهران، کرج، مشهد، یزد و سنندج

Screen Shot 2022-11-08 at 7.42.11 PM

ادامه اعتراضات شبانه در مناطقی از تهران، کرج، مشهد، یزد و سنندج

مردم در مناطق مختلفی از تهران و تعدادی از شهرهای ایران از جمله کرج، مشهد، یزد و سنندج سه‌شبه شب با تجمع‌‌های پراکنده، راه‌بندان‌ اعتراضی و سردادن شعارهای ضدحکومتی به اعتراضات خود ادامه دادند.

بخش‌هایی از خیابان جردن در شمال تهران سه‌شنبه شب شاهد سردادن اعتراضات شبانه و سردادن شعار از خانه‌ها و مجتمع‌های مسکونی بود. در جریان این اعتراض‌های شبانه مردم شعارهایی چون «حکومت بچه‌کش نمی‌خوایم، نمی‌خوایم»، «مرگ دیکتاتور»، «مرگ بر جمهوری اسلامی» » سردادند.

در خیابان ستاری شمالی نیز جمعی از مردم از فراز مجتمع‌های مسکونی خود شعار «امسال ساله خونه، سید علی سرنگونه» را سردادند. معترضان در این منطقه همچنین اقدام به پخش پخش سرود «ای ایران» و سردادن شعارهایی علیه جمهوری اسلامی کردند.

در گوهردشت کرج نیز سه‌شنبه ۱۷ آبان‌ماه جمعی از مردم از خانه‌های خود شعارهای اعتراضی از جمله «اصلاحات، رفراندوم، رمز فریب مردم» سردادند.

شماری از معترضان نیز اقدام به شعارنویسی در سطح شهر کرج کردند و از جمله بر دیوارها و درب ورودی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و همچنین خودروهای با پلاک دولتی، شعارهایی علیه علی خامنه‌ای نوشتند.

در شهر یزد نیز طی شامگاه سه‌شنبه شاهد اعتراض‌های پراکنده خیابانی از جمله تظاهرات خیابانی شماری از جوانان با در دست داشتن شعار «زن، زندگی، آزادی» بود که از سوی سرنشینان خودروها نیز با بوق‌های ممتد مورد حمایت قرار گرفتند.

ویدیوهای مرتبط با اعتراضات در یزد نشان می‌دهد که شماری از جوانان معترض در این شهر بنر تصویری از علی خامنه‌ای را به آتش می‌کشند. در شب‌های گذشته نیز بنرهایی خامنه‌ای میدان امیرچخماق و منطقه صفائیه یزد از سوی معترضان به آتش کشیده شده بود.

شهر سنندج شامگاه سه‌شنبه 17 بهمن ماه برای پنجاه و سومین شب صحنه اعتراضات مردمی بود و معترضان در برخی مناطق سنندج با برپایی آتش، بخشی از خیابان‌ها را بسته و اقدام به ایجاد راه‌بندان کردند.

برخی از شهرهای هرمزگان نیز سه‌شنبه شب صحنه اعتراض‌های پراکنده و شعارنویسی معترضان بودند.از جمله در شهر بستک شماری از معترضان اقدام به شعار نویسی ضد حکومتی کردند.

شهر مشهد نیز سه‌شنبه شب شاهد تجمع‌های اعتراضی پراکنده بود. شعارنویسی نیز در مشهد ادامه داشت و شماری از جوانان به نوشتن شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و همچنین شعار «زن، زندگی، ازادی» بر دیوارها و همچنین ایستگاه‌های اتوبوس مشهد پرداختند.