زنان در ورزشگاه آزادی؛رییس هیات فوتبال تهران می‌گوید حضور زنان در ورزشگاه گزینشی نبود

8

ریییس هیات فوتبال استان تهران در واکنش به این شایعه که گفته می‌شود زنان به صورت گزینشی در استادیوم حاضر شده‌اند، گفته حضور زنان در ورزشگاه آزادی به صورت گزینشی نیست.

به گزارش ایرنا، حبیب‌الله شیرازی در حاشیه بازی استقلال و مس کرمان گفته همه باید از طریق سامانه بلیت فروشی اقدام می‌کردند و تلاش می‌کنیم در آینده تعداد بیشتری از بانوان در ورزشگاه حاضر شوند.

بازی استقلال و مس کرمان که عصر امروز در حال برگزاری است، زنان برای اولین بار توانستند یک دیدار لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند.

به گفته مسئولان ورزش ایران برای بازی امروز تیم‌های استقلال و مس کرمان در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران ۵۰۰ بلیت در جایگاه ویژه به زنان اختصاص داده شده است.برخی از شهروندان از اینکه امکان خرید اینترنتی بلیت را پیدا نکردند شکایت داشتند.خبرگزاری تسنیم گزارش داده بلیت ویژه زنان در بازار سیاه به قیمت دو میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

همچنین خبرگزاری ایسنا گزارش داده نزدیک به ۵۰ نفر از زنان که نتوانسته بودند بلیت تهیه کنند، مقابل در شماره ۲۱ ضلع شرقی ورزشگاه آزادی آمده بودند تا شاید بتوانند وارد ورزشگاه بشوند. عده‌ای از این نفرات به روش‌های مختلف توانستند وارد ورزشگاه آزادی بشوند، با این حال نزدیک ۲۰ نفر در ورود به ورزشگاه ناکام ماندند.

گفته شده در این بین افرادی هم بودند که با سواستفاده از اشتیاق زنان برای حضور در ورزشگاه آزادی، بلیت آقایان را به زنان می‌فروختند، در حالی که این بلیت‌ها هیچ کارایی‌ای برای آنها نداشت.

همچنین پیش از شروع بازی تماشاگران زن حاضر در ورزشگاه استقلال را تشویق کردند و سرمربی و بازیکنان نیمکت استقلال پیش از شروع بازی به سمت آن‌ها رفتند که با تشویق خانم‌ها مواجه شدند.