مراسم ۱۰ سالگی کیان پیرفلک؛ یک عضو خانواده کیان و یک پلیس کشته شدند

4

بنابه اعلام منبع نزدیک به خانواده پیرفلک، پسرعموی ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک، امروز درگیری ایجاد شده با ماموران پس از مراسمی که خانواده برای تولد ۱۰ سالگی او بر سر مزارش برگزار کرده بودند، با شلیک گلوله کشته شده است. این منبع آگاه به بی‌بی‌سی فارسی گفت که پویا مولایی‌راد، ۱۹ ساله با شلیک گلوله ماموران در روستای پرچستان ایذه که پیکر کیان در قبرستان آن دفن است، کشته شده است.

گزارش‌ها از ایذه از محاصره این روستا به دست ماموران امنیتی و جو شدید امنیتی در ایذه حکایت دارد. رسانه‌ها در ایران گزارش می‌دهند که در پی تشنج میان ماموران و گروهی از شهروندان در این منطقه، یک مامور نیروی انتظامی هم کشته شده است.

در روایتی از این حادثه تسنیم، خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران گزارش داده که پس از پایان مراسم خانواده کیان پیرفلک، «در حمله یک فرد ناشناس با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مامور پلیس» کشته شده و «فرد مهاجم هم در تیراندازی ماموران پلیس مجروح، به بیمارستان منتقل شده و در بیمارستان فوت کرده است».

ماه‌منیر (زینب) مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک مراسم تولد خانوادگی بر مزار پسرش را امروز ۲۱ خرداد، از طریق لایو اینستاگرامش منتشر کرد.