مسموم‌سازی دانش‌آموزان دختر در تبریز و اصفهان

Screen Shot 2023-04-04 at 6.23.20 PM

در ادامه موج جدید مسموم‌سازی در مدارس ایران، هشت دانش‌آموز دختر در اصفهان روز سه‌شنبه به بیمارستان منتقل شدند.

پایگاه خبری «رکنا» که اخبار حوادث در ایران را پوشش می‌دهد، گزارش داد که دانش‌آموزان دختر یک مدرسه منطقه دولت‌آباد اصفهان، در دومین روز بازگشایی مدارس در سال جدید، «دچار بدحالی شدند».

این پایگاه خبری به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نوشت که در این میان، هشت دانش‌آموز دختر به بیمارستان منتقل شدند اما این دانش‌آموزان «به صورت سرپایی درمان شدند و جای نگرانی نیست».

پایگاه حقوق بشری هرانا نیز به نقل از منابع مطلع، نام مدرسه را «دبیرستان دخترانه‌ سحر» اعلام کرد و نوشت که دختران مسموم شده به بیمارستان امام رضا منتقل شدند.

در همین روز، رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی نیز از انتقال ۲۰ دانش‌آموز یک مدرسه دخترانه در شهرک باغمیشه تبریز با «علائم تنفسی و تنگی نفس» به بیمارستان خبر داد.

روز ۱۴ فروردین هم با بازگشایی مدارس کشور پس از تعطیلات نوروزی، مسمومیت مشکوک در یک مدرسه شهر نقده در آذربایجان غربی گزارش شد.

موج جدید مسموم‌سازی دانش‌آموزان دختر به تبریز رسید

رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی از انتقال ۲۰ دانش‌آموز یک مدرسه دخترانه در شهرک باغمیشه تبریز با «علائم تنفسی و تنگی نفس» به بیمارستان خبر داد.

اصغر جعفری روحی به خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ روز سه‌شنبه چهار آمبولانس اورژانس به این مدرسه اعزام شدند و این دانش‌آموزان دختر ۱۵ساله را به بیمارستان سینا انتقال دادند.