کاظم صدیقی درباره انتقال مالکیت باغ چهار هزار متری در شمال تهران: جعل امضا و خیانت در امانت شده است

0

اظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در نامه‌ای، که امروز در رسانه‌های ایران منتشر شده است، گفته است که از انتقال مالکیت یک زمین چهار هزار متری در شمال تهران به نام خود و فرزندانش اطلاع نداشته و این انتقال با «جعل و خیانت در امانت» اتفاق افتاده است.

یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار تحقیقی، چهار روز پیش با انتشار اسنادی گفته بود مالکیت «۴۲۰۰ متر از زمین‌های مرغوب» در مجاورت «مدرسه علمیه امام خمینی تهران»، در منطقه ازگل در شمال تهران، به شرکت «پيروان انديشه‌های قائم» منتقل شده است که نام کاظم صدیقی و دو فرزندش در میان صاحبان آن به چشم می‌خورد.

اجازه نشان دادن محتوای Instagram را می دهید؟

این مطلب شامل محتوایی از Instagram است. قبل از بارگیری این محتوا از شما اجازه می گیریم، زیرا ممکن است این سایت ها از کوکی ها و یا سایر انواع فن آوری استفاده کنند. می توانید سیاست Instagram را درباره کوکی ها و سیاست مربوط به حفظ حریم خصوصی را پیش از موافقت بخوانید. برای دیدن این محتوا روی “موافقت و ادامه”‌کلیک کنید.

توضیح: بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

پایان پست Instagram

انتقال مالکیت با «جعل امضا»

در این نامه‌ آقای صدیقی خطاب به دادستان تهران نوشته است که قرار بوده این زمین ۴۲۰۰ متری برای تاسیس یک مجموعه فرهنگی «پیش‌حوزوی» برای نوجوانان، به موسسه‌ای وابسته به «مدرسه علمیه امام خمینی» منتقل شود. اما «فردی که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده»، با «خیانت در امانت» و «جعل امضا»، این زمین‌ها را به شرکت پيروان انديشه‌های قائم منتقل کرده است.

نمایی از حیاط مدرسه علمیه امام خمینی

منبع تصویر، MEHR

توضیح تصویر، مدرسه علمیه امام خمینی در شمال تهران واقع شده و تولیت آن با کاظم صدیقی‌ است

آقای صدیقی نوشته است: «فردی قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوءاستفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع‌الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است.»ر،